Asystent obsługi klienta w salonie GSM
Zakres obowiązków:
- Pomoc w obsłudze Klienta – bezpośredni kontakt z Klientem w salonie stacjonarnym, kontakt telefoniczny oraz mailowy
- Wsparcie Specjalistów ds. obsługi klienta w codziennych zadaniach
- Aktywna współpraca z innymi pracownikami w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem
- Monitorowanie rynku GSM (nowinek w kategorii urządzeń i akcesoriów GSM, innowacyjnych produktów i usług)
Wymagania:
- Chęć rozwoju
- Umiejętność nawiązania relacji z Klientem
- Dyspozycyjność
- Umiejętność pracy w zespole
- Wykształcenie min. średnie
- Wysoka kultura osobista
- Prawo jazdy kat. B
- Zainteresowanie i znajomość rynku produktów/ akcesoriów GSM– będzie dodatkowym atutem
Mile widziane:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Co oferuje
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Profesjonalne narzędzia pracy
- Przyjazną i koleżeńską atmosferę w zespole
- Wsparcie na etapie wdrożenia w obowiązki i nowe środowisko pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie Cv na adres biuro@telkom.org.pl
Prosimy o dopisanie do aplikacji i cv w formacie PDF następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”
„Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.”
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Telkom również na potrzeby przyszłych rekrutacji.”
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.